среда, 28 ноября 2012 г.

Чудова цукерочка!

Сьогодні я натрапила на чудовий блог Julito World . Чудовий він тим, що хазяйка блогу Юлія справжня майстриня у виготовленні іграшок. Найбільше мене вразили її ведмедики.. Я не писала, але я обожнюю ведмедиків. У мене їх багато, від самого маленького розміром з 10см до великого ведмедика, якого подарував мені мій чоловік під ялинку =)
   А саме головне,Юлія розігрує цукерочку! Ось такого чарівного хлопчика Себастьяна!

Коли я його побачила, у думках одразу виплив образ Іоганна Себастьяна Баха (це мій улюблений композитор, захоплююсь поліфонією, а він майстер у цій справі). Так вже він мені нагадав легендарного композитора. Він навіть модник такий, як Бах - чудове вінтажне жабо так прикрашає його...тільки перуки не вистачає,як у Баха =)

Дуже буду рада такому новорічному подарунку, тому приймаю із задоволенням участь у розіграші цукерки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий